Saya Okay, Saya Dah Besar :b


hye hye. sementara tunggu pukul 3 sebab nak pergi tuisyen, tangan ni tetibe rajin nak update. hehe, kerajinan aku dah kembali tuk merepek kat blog ni :) 

aku tak tahu lah apa perasaan aku sekarang ni. takkan ada seorang pun yang faham. banyak sangat masalah. kadang aku terfikir. "kenapa aku tak mati? aku tak sanggup nak hadapi ni semua." tapi disebabkan aku waras, masih boleh fikir yang mana baik dan buruk, aku tetap kuat hadapi semua ni. 

Allah pernah berfirman

Takkan ku berikan ujian yang berat bagi hambaKu jika ia tidak mampu untuk menghadapinya

dan aku masih berpegang dengan agama aku :) aku percaya, Allah sentiasa mendengar doa aku, keluhan aku :') apa pun yang terjadi, aku akan berfikir dengan waras :)

hmm, aku rindu kawan aku. satu-satunya SAHABAT yang faham aku. yang faham isi hati aku. yang selalu beri nasihat kat aku. yang selalu ceriakan aku bila aku sedih. yang selalu sapu air mata aku :) aku rindu belangkas aku :') terlalu banyak kenangan dengan dia. 

yaaa, memang sekarang aku dengan dia dah tak rapat macam dulu. aku faham, dia busy, aku busy :) masing-masing dah busy sekarang. tbh, aku tak pernah sekali pun lupa kat dia. tiap kali aku rindu dia, tiap kali terkenang kenangan aku dengan dia, hanya air mata yang teman aku sekarang.

aku dah tak sekuat aku yang dulu. tapi aku cuba tuk jadi kuat :) aku cuba tuk jadi diri aku yang dulu. selalu senyum, gelak, ceria, tak pernah moody :) aku akan cuba jugak. tuk happy kan orang sekeliling aku. even hidup aku sekarang terkontang-kanting. dengan banyak masalah yang datang :)

terima kasih kawan-kawan yang selalu buat aku tersenyum masa aku marah-marah. aku tak dapat nak kawal kemarahan aku. aku tak tahu kenapa aku teruk sangat sampai hampir tiap hari nak marah-marah. aku akan cuba kawal emosi aku. InsyaAllah :)




Ika, fad rindu ika. fad rindu kenangan kita :'( hmmm, fad kuat, fad dah besar :) insyaAllah persahabatan kita sampai ke Syurga. *Amiin* take care baby. i miss you so much :')

No comments:

Post a Comment