Thank my dear



Assalamualaikum


Hai, selamat petang semua! *lambai tangan* wuuuu, harini nak cewitee cikit niew. awww, wempit nyew sayew. haktuuuiihhh. kay macam apa je kut type macam tu -,- stop being nonsense yana :b haaa, nak bagitahu ni, tadi kan, aku kan, pergi kan, lepak kan, dengan kan, solihin~ wuuuuuuuu *please be jealous* ehh, cakai nyew aku -,- macam orang lain takde bf je aku ni. kay dah dah okay :)

actually harini ada kelas tambahan. see? sekolah aku memang sekolah cemerlang -,- ada extra class for two days. ikutkan hati, taknak pergi. tapi pikir nak belajar, Espiyeeem punya pasal, so pergi jelah ;) tak rugi apa pun, dapat ilmu. kan? kan? kan? *angguk* haa, good my dear~

lol, rasa dah banyak sangat merepek dah aku ni -,- kay lah. tadi balik sekolah, solihin amik kat sekolah. baik kan dia? weheee~ tapi segan kot, semua pandang. eh, dia 'abang' saya kay :b hahaha. harini plan nak pergi karaoke and lepak, sebab semalam 17th monthsarry :* tu dia amik. hehe, thank awak ;* lepas dia amik, kami pergi karaoke. kat axis je~ hehe, karaoke 2 jam, banyak gila lagu. sampai rasa pancit. dah macam marathon. hahahahaha, kay tipu je tu :b

lepas karaoke, lepak tasek ampang hilir. heee, sweet sikit lah. best lepak dengan dia. duduk bawah pokok. pahtu merepek petah aku kat situ. membebel je, dah macam nenek orang :b hahahahahaha.dia pun layan je~ hahaha, confirm dia bebulu tadi dengar 'nenek comel' ni membebel + merapu :b

lama lah jugak lepak tasik, main buai, main gelongsor *solihin yang main* :b hehe. pukul 4 lebih cemtu pergi hantar dia kat maluri dengan miza :D hee, best best best gilaaaaaa! suka aku :b hehehehekkk. kay lah, guruh pun dah berbunyi, so off dulu. thank sudi baca. Assalamualaikum ;)



p/s; thank abang susah-susah datang dari Semenyih ke Ampang semata nak keluar lepak dengan kita. I appreciated it :* happy sangat. thank layan kita membebel tadi :b tak tahu nak cakap apa. just thank you very much! :* and I love you ;)
muka aku mature kot. hahahahaha. biarlah, asalkan comel :b