Don't know how to describe 5Berkat 2013......



Hai kakak-kakak cantik, abang-abang handsome, adik-adik comel, kawan-kawan gojesss xD sekarang sesi cuti persekolah semester pertama dah bermula. tapi sekolah aku ada kelas tambahan untuk form 3 and form 5 selama dua hari yang berlangsung pada 25 March 2013 sehingga 26 March 2013 *skema nya saya* haha.. rasanya sekolah aku je kot ada kelas tambahan ni -,- but okay lah, focus nak belajar sebab tak ramai yang datang ;) dapat ilmu. kan? ;)


semalam subjek BM, BI and Math. best kot, even time BI actually tak best langsung v.v haha, sebab Miss W masuk. fyi, she's teacher yang paling digeruni oleh pelajar-pelajar SMK Pandan Jaya. sebab dia suka sound direct and mulut dia pedas berbisa. lagi-lagi this year dia dapat pegang jawatan guru disiplin. lagi lah cuak -_- then tadi extra class SN, Addmath and Akaun. time akaun cikgu dapat tahu ada someone murid kelas 5berkat *kelas aku*  tiru jawapan dari internet bulat-bulat. Ya Allah, segan kot v.v semua kelas akaun tahu kot -,- sumpah embrassing gila kelas berkat this year -,-

tak tahu dah nak cakap mecamane pasal kelas berkat tahun ni. teruuuuuuukk sangat :( haihh, aku pun rasa aku tak layak sangat jadi penolong kelas. bukan aku tak tegur, tapi tiap kali aku tegur, waste
my time actually. bukan nak dengar, habis kering air liur kot v.v tapi takpe lah, hope one day they will totally change. from bad attitude to a very good attitude ;) Amiin..

I hope my result for ujian satu ni elok sikit. sikit pun jadi lah. kalau tak, apa aku nak buktikan kat mak aku? takkan dengan result yang buruk kot. malu sangat v.v but, i guest akaun menurun sangat-sangat. sebab banyak soalan wajib aku tak jawab. aku tak hafal formula langsung. hafal yang senang-senang je :( 

subjek ekonomi asas aku tak boleh jawab form 5 punya questions. mana tak nya, bank bukan main banyak lagi kot. pening. banyak sangat benda-benda yang berbelit -,- haha, ada je alasan aku, aku yang malas sebenarnya nak study sungguh-sungguh. kalau tak, takde nya jadi macam ni -,- please yana, jadi rajin sikit. jangan malas! buang sikap malas tu my dearself~ hee


addmath pulak, insyaAllah lulus ;) and Alhamdulillah aku dapat jawab paper addmath dengan lancar ;) syukuuuuurrr :') hehe, kay lah. banyak dah aku membebel. bye! Assalamualaikum..


p/s; 5Berkat, aku harap sangat korang berubah. kita start berubah from now okay? kita buktikan yang 5Berkat boleh jadi pandai macam kelas akaun yang lain. kita bukan bodoh, cuma kurang pandai. macam aku jugak, aku pun tak pandai. tapi kita cuba kay ;)