Thank kakak-kakak :*



Assalamualaikum


Heyy guys. Harini aku rajin, kau adooo :p haha. Okay, semua dah di-edit. Majoriti aku amik dari tuto Kakak Amalina Lee. Thanks kakak. Actually banyak lagi yang aku nak buat, tapi almaklumlah. Aku ni buta IT :( Tapi takpe lah kot. Yang penting aku mencuba aite? haha, bila pulak aku jadi K-Popers ni -,- lol.

ohh yaa, and lagi satu aku amik tuto header tu kat Kakak Lyssa omeyy :* Thank juga yaa kakak :)
hehe, nak belajar banyak lagi, tapi tak tahu nak belajar dengan siapa. sedih kan? kan? cakap lah sedih woiii. hahaha, aku gila. eh, jual kerepek dah aku ni :b haha.

AKU TAK PUAS LAGI DENGAN BLOG AKU. haa, see??? kan dah TERcaps lock -,- 
nak belajar laaaaaaaaaaaahhhhh. siapa sudi nak ajar? aku nak buat shoutmix tu sume. nak nak nak! *hentak kaki**nangis* luwllllzzzz -,- nak mintak tolong kat Wani, tapi segan lah itewww :p Wani, ajar? can ah? please my babyyyyyyy :* Auuumm. hahaha.

Actually kan, aku kan, tengah bosan sangat dooh. ohh yaa, baru teringat. nak mintak tolong kat budak comeyy ni lah. nama dia Mimihebat kat twiiter. selalu lah jugak godam blog dia. blog dia omeyy. Mimi, can you teach me? can ahh? hee. *dengan harapan ada orang sudi membatu diriku yang kerdil ini* haha.

kay lah. tak tahu nak merepek apa lagi dah. haha. bubye! *lambai ala retis* puuiiihh! korang, hope sudi eh ;) Assalamualaikum :)