Special one.... Maybe :*



Hai peeps! harini rajin aku dah datang nak update. baca tau, tak baca sula hidup-hidup :b hahaha, kejam nya -,- haaaaaa, harini hari sabtu weh. esok ahad, pahtu Isnin. what??!! Isnin masuk sekolah dah, pahtu dapat result. pahtu, mak bapak kena datang sekolah amik repot card. cem apa je -,- baru ujian kot, dah suruh amik report card bagai, tah pape je kan sekolah ni *muka kerek*

eh eh, aku bukan nak citer pasal ni lah, actually nak post pasal adik NURUL HIDAYAH MEHAD *entah betul entah tidak nama dia tu* hehe. jangan marah sayang :* muah! satu badan kamu :b hehe. kay, aku start kenal dia time mula-mula aku guna via text dulu. first aku rapat dengan adik Dayah. nama dorang ni sama just beza NUR dengan NURUL je and sudah tentu nama ayah dorang lain kan :b hehe


dulu aku memang selalu tweet, dm and borak dengan adik dayah. tapi tak tahu lah kenapa sekarang tak rapat. and i try tuk rapat balik dengan dia. hee, nak tengok tak gambar adik dayah?? hehehe



p/s; hehe, sorry curi kat twitter :p hehe

comel kan, hehe. haritu masa first time masa jumpa dorang kan malu gila nak mampus. haha, diam je, gelak pun cover-cover nyaaahhh :b hahahahahaha. adik dayah ni kuat merepek sikit, macam aku. eh? hahaha, k semua nak macam aku. poyo je aku ni :b hehe. aku tak tahu nak cerita apa lagi pasal adik dayah. no idea for now. haha, k aku jahat -,- 

next~ adik yaya pulak. hee, aku mula rapat dia dengan dia pulak lepas dengan adik dayah. dari first kenal sampai sekarang still tweet, dm dengan dia. aku dah anggan yaya and dayah macam adik aku sendiri. ye lah kan, adik perempuan aku tak besar lagi. kicik molek lagi. hee, ni adik yaya aku :b


Tadaaaaa! zam zam alakazaaaaam! hehe, cantik kan dia? comel kan dia? eeeiii, aku jealous weh. hehe
best dapat kenal dia, baik, cantik, sopan ;) ayu pulak tu ;) *adik yaya, jangan kembang* haha. aku dah anggap dia macam adik sendiri. macam adik kandung. tbh, tiap kali chat, tweet or text dengan dia kan, rasa macam happy sangat. tak tahu lah nak cakap cemana. tapi macam ada something perasaan yang aku tak dapat nak describe.

lagi-lagi kalau time aku tengah takde mood or time sedih ke, bila tweet dengan dia, rasa tu semua hilang. macam ada chemistry pulak dengan dia. haha. nonsense :b lepak dengan dia kalau tak gelak, memang tak sah. mesti terselit jugak gelak tu even sikit. haha, comel kan kami? k terima kasih :b huhuhkkksss :b

emm, aku jumpa dengan adik dayah and adik yaya baru je dua kali. nak jumpa banyak-banyak kali, tiap hari T.T tapi mesti tak dapat. sebab takde transport lah, apa lah. pakk tak best doo :( em, hope nanti dapat lah jumpa and lepak dengan dorang lagi. dapat gelak-gelak. hoho, kay lah. bye, thanks sudi godam dan baca :b

Assalamualaikum ;)

p/s; kalau ada typo or what else, abaikan je. and buat-buat faham :b setiap manusia melakukan kesilapan kan :b hee.......